HVEM ER VI?

UDDANNELSESEKSPERTER

Folkene bag Efterskolemessen har beskæftiget sig med uddannelse i mange år. Vi arrangerer bl.a. Specialkompasset - uddannelsesmessen for unge med særlige behov.

Derudover producerer vi magasiner. Karriereguiden - et inspirationsværktøj til valg af ungdomsuddannelse som udgives i et samarbejde mellem Ungdommens Uddannelsesvejledning flere steder i landet og Compass Fairs.

Specialkompasset er et uddannelsesmagasin for unge med særlige behov, der udkommer to gange årligt og bl.a. fungerer som messemagasin for messen Specialkompasset.

Efterskolemessen er en del af Compass Fairs. Compass Fairs har i de sidste 22 år arrangeret egne messer og leveret stand- og tekniske løsninger ved eksterne messer i hele Skandinavien og Tyskland.

Jacob Porse

Afdelingsleder

jp@compassfairs.dk

Tlf.: 91 89 85 10

Christina Qvistgaard

Redaktør og Kommunikationsansvarlig

cq@compassfairs.dk

Tlf.: 93 63 01 90

Vi er også

Specialkompasset

Specialkompasset - uddannelsesmessen for unge med særlige behov.

Specialkompasset afholdes i samarbejde med STU Foreningen Consentio og Ligeværd.

Karriereguiden

Formålet med Karriereguiden er at informere og inspirere elever, der ska i gang med at foretage ungdomsuddannelsesvalg. Magasinet er også henvendt til forældre og pårørende - og kan bruges som opslagsværk i løbet af skoleåret

Compass Fairs

Vi har 20 års erfaring som arrangør, og sørger for at alt det du skal bruge i forbindelse med dit arrangement, er på plads. Fra planlægning over opbygning til gennemførsel. Vi sikrer at alt udstyr, teknik og service er på plads til din messe, konference eller kongres